NetLock Minősített Ügyfélmenü | |
Bejelentkezés és regisztráció |
ELSŐ TANÚSÍTVÁNYIGÉNYLÉS Amennyiben még nem igényelt tőlünk tanúsítványt, kérjük, regisztráljon a NETLOCK Ügyfélmenüben, majd a sikeres regisztrációt követően jelentkezzen be és válassza az Új tanúsítványkérelem opciót. |
TANÚSÍTVÁNYIGÉNYLÉS ÜGYFÉLKÉNT Amennyiben Ön már igényelt tőlünk minősített tanúsítványt, újabbat saját minősített ügyfélmenüjébe bejelentkezve igényelhet. |
A tanúsítványigénylési folyamat során munkatársaink a szabályzatok szerint ellenőrzik az igénylésben Ön által megadott adatokat, elkészítik a számlát, ellenőrzik igénylő Ügyfél személyazonosságát és amennyiben az igénylés kiterjed rá, elkészítik az Ügyféleszközt. Az igénylés feldolgozása során a NETLOCK munkatársai email útján folyamatosan tájékoztatják Önt a feldolgozás állapotáról és az Ön által megtenni szükséges lépésekről. (Lásd NETLOCK Bizalmi Szolgáltatási Szabályzat Minősített Tanúsítványszolgáltatásra 4.1.-4.5) |
Amennyiben korábban igényelt tanúsítványa még érvényes, a kiadásakor bekért dokumentumok ismételt elküldése és bemutatása csak akkor szükséges, ha valamelyik adat megváltozott. A személyazonosításra ebben az estben már nincs szükség.Amennyiben rendelkezik a NetLock által kiadott érvényes aláíró vagy bélyegző tanúsítvánnyal, szolgáltatási szerződését, kérjük, azzal hitelesítse elektronikusan. (Lásd NETLOCK Bizalmi Szolgáltatási Szabályzat Minősített Tanúsítványszolgáltatásra 3.3.) |